Ipari formatervezési és termékfejlesztési diploma
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Kulcs információ
Campus helye
Valencia, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 8 020 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Hivatalos diploma: Ipari formatervezés és termékfejlesztés
Időtartam / ECTS: 4 év / 240 ECTS
Helyek / campus: 60 / Moncada - Alfara
Tanítva: spanyolul
Tanulási eredmények
Mi különböztet meg minket?
1.A osztályos dolgok mögé
Az ipari formatervezés a fegyelem, amely felelős a létrehozása és fejlesztése a berendezés a világ körülöttünk. Ha van egy nyugtalan elme, ha valaha is azon, hogy miért egy tárgy, hogy így, ha kíváncsi, aki létrehozza a dolgokat tetszik a telefon, a cipő, a kerékpár vagy a szék, ahol ülnek, a válasz itt. Az ipari tervező felelős tervezése és kialakítása tárgyakat körülvevő emberi lény, az autó, hogy a villa eszünk minden nap.
2. Az első School of Design
Industrial Design Valencia egy nagy hazai és nemzetközi presztízsét. A „Design School” volt az első, hogy az egyetemi és a hosszú története lehetővé tette számunkra, ma már öregdiákok, akik kiemelkedő tervezők világszerte. Sok a munka a Valencia létre tervez, hogy értékesítik az öt kontinensen.
3. A szakmai megközelítés
A „iskola” szorosan kapcsolódik a vállalatok, mint egyfajta szakmai ugródeszka a diákok számára. És az osztálytermekben különös keveréke fordul: már tapasztalt tanárok és mások, akik fiatalok öregdiákok, és az, hogy a jó mix az új ötletek.
4. Ajtók foglalkoztathatóság
- Professional Tools Plus: a degree'll hogy a legtöbb alany támaszkodva a szakma saját eszközeivel. De nem csak a végén a megismerő fogantyú minőségű, szintén könyv akkor a hatáskörébe okiratban: Tools of Product Design (150 óra: Autocad, Rhinoceros3D, VRayRendering, Catia) Bizonyítvány grafikus eszközök (90 óra: Adobe Photoshop Adobe Illustrator, Adobe InDesign) és igazolt szerszámok tervezése és online kommunikáció (90 óra: Adobe flash, Wordpress).
- A Portfolio Project: Elengedhetetlennek tartom, hogy minden diák, aki megy a piac alatt a kar hordozza saját projektek portfóliója, az eredmények az alanyok projektek csomagolható egyetlen dokumentum, amely bemutatja egy sokkal teljesebb, mint a hagyományos tananyag. Így az esélyek munkát kell megszorozni, ami sokkal pontosabb képet képességeiket és kiemelve a magas képzettséget diákjaink
- „A portfólió, a végső eszköz hozzáférést biztosít a munkaerőpiacon”
5. A nemzetközi dimenzió
A formáció a diákok keres teljes szakmai fejlődés tervező, akkor fel kell készülnie a nemzetközi piacon.
Ajánlunk kiegészítő képzés angol és a kasztíliai első-negyedik, hogy javítsa a kommunikáció szintjét a nemzetközi porondon. Is kínálunk lehetőséget a hazai és nemzetközi gyakorlatnak.
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/ingenieria-diseno-industrial-desarrollo-productos
Tanterv
általános készségek
- CG1. Elemzési és szintézis képesség, hatékonyságot biztosít a döntéshozatalban, a problémamegoldásban. E kompetencia elérése magában foglalja a releváns adatok összegyűjtését, elemzését és szintetizálását annak érdekében, hogy olyan döntéseket hozzanak, amelyek magukban foglalják a felvetett problémák megoldását vagy feltárását, akár elméleti, akár gyakorlati jellegűek, a végső cél a következtetések továbbítása. .
- CG2. Interdiszciplináris csapatokban való munkavégzés, tárgyalási és konszenzuskészség. Ennek a kompetenciának a megszerzése magában foglalja a szervezetekbe és munkacsoportokba való beilleszkedést, illetve azok vezetését, a megállapodások tárgyalásának, menedzselésének és közvetítésének képességét abból a célból, hogy a javasolt célokra a legméltányosabb és legkényelmesebb megoldást érjük el. ; határozottan és tisztelettel hozzájárul a javasolt célok lehatárolásához, tervezéséhez és fejlesztéséhez.
- CG3. Képes a szakmai gyakorlatban összefonódó különböző tudásterületek vizsgálatára és összekapcsolására. Ennek a kompetenciának a megszerzése magában foglalja a problémák és a megoldások globális víziójának elsajátítását, valamint a sokrétű ismeretek összekapcsolásának lehetőségét és képességét, amely komplex kérdések leghatékonyabb és legeredményesebb megoldásához vezet. A jelenlegihez hasonló társadalomban szükséges szakembereknek szükségszerűen vállalniuk kell a változások összetettségét, és ezáltal az optimális megoldásokat alkotó több változó figyelembevételét.
- CG4. Önálló tanulási képesség, felelősség a saját tanulásért. A kiválóság iránti elkötelezettség. Ennek a kompetenciának a megszerzése azt jelenti, hogy kitartóan és rugalmasan, előrelátva és leküzdve a kidolgozás során felmerülő nehézségeket, integrálva a tervben szükséges módosításokat a munkaterv megtervezésére, valamint annak teljesítésére a tervezett időben. A fejlesztési folyamatot professzionálisan és minősített módon.
- CG5. Képes alkalmazkodni a technológiai változásokhoz. Érzékenység az ismeretek frissítésének szükségességére. Alkalmazkodás az új helyzetekhez. Ennek a kompetenciának a megszerzése azt jelenti, hogy tudatában vagyunk a jelenlegi valóságnak és a felmerülő kihívásoknak, állandónak kell tekinteni a változásokat, fel kell vállalni az egész életen át tartó folyamatos tanulás szükségességét és a szükséges alkalmazkodást a folyamatosan változó szakmai környezethez, gyors és állandó, és ez a tendencia egyre nyilvánvalóbbá válik.
- CG6. Etikai és szakmai tudatosság. Aktív tisztelet az emberek és a környezet iránt. Szakmai etika. Hozzáállás a társadalmi igényekre érzékeny megoldások javaslatára és azok hatásának felmérésére. Ennek a kompetenciának az elérése magában foglalja azt a hozzáállást, hogy a tudás különböző rendjeiből keressük az igazságot, az emberi természetről és az emberek méltóságáról, amelyek minden férfi és nő számára közösek, különös tekintettel az etikai és erkölcsi vonatkozásokra. Tisztelet és tudatosság a fenntartható életkörülmények fenntartásában, különös tekintettel a környezeti szempontokra.
- CG7. Legyen képes helyesen és hatékonyan kifejezni magát spanyolul és idegen nyelven egyaránt. Ennek a kompetenciának az elérése magában foglalja a szükséges készségek kialakítását a folyékony és hatékony működéshez mind írásban, mind szóban a hivatalos nyelven, valamint angolul, mivel ez a globális nyelv, és általában harmadik és negyedik osztályba jár. nyelvek.
- CG8. Jól megalapozott és szigorú kritériumokkal kell rendelkeznie a jelenlegi társadalommal és kultúrával kapcsolatban. E kompetencia elsajátítása olyan kritériumok elsajátítását jelenti, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy megértsük és értékeljük az aktuális társadalmat és kultúrát, a jelen valóságának és történelmi gyökereinek szigorú figyelembevételén alapulva, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy felelősségteljesen részt vehessünk a társadalmi életben.
- CG9. Legyen képes kritikai érzékkel megérteni és szintetizálni az összetett propozíciókat abban a kontextusban, amelyben bemutatják. Ennek a kompetenciának az elérése azt jelenti, hogy képesek vagyunk meghatározni, megkülönböztetni és összekapcsolni mind az alapfogalmakat, mind a premisszákat, amelyekre bármely érv kifejtése épül, valamint annak tartalmát szintetikus és kritikus módon, a kontextusban megfogalmazni és alátámasztani. tudományos, politikai, média, szervezeti stb.- amelyben bemutatásra kerülnek.
Konkrét kompetenciák
- CE1. Műszeres kapacitás és képesség, amely egyesíti a kommunikációs technikák és eszközök, a vizuális ábrázolási technikák és rendszerek (rajz, fejlett és speciális számítógépes szoftverek, elrendezés és modellezés) ismereteit, ismeretét és elsajátítását. Sajátítsa el azokat a tudást és készségeket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy az elvont gondolatokat és fogalmakat két- és háromdimenziós formalizációkká alakítsák.
- CE2. Képes alkalmazni a tervezés esztétikai alapjait: szín, forma, szerkezet, tér, térfogat. Tárgyakba vagy grafikai alátámasztásokba beavatkozó esztétikai-formai alapokhoz kapcsolódó ismeretek elsajátítása és alkalmazása a termékek fejlesztéséhez.
- CE3. Döntési képesség a gyártási kritériumoktól és az anyagválasztástól a tervezési problémákig. Elsajátítani és a tervezési folyamatokban alkalmazni az új ipari termékek kifejlesztéséhez szükséges műszaki jellemzők, az anyagokra és a gyártási folyamatokra vonatkozó ismereteket.
- CE4. Képes a multidiszciplináris ismeretek alkalmazására és integrálására: művészet- és designtörténet, tervezéselmélet és -módszertan, humán tudományok, közgazdaságtan és marketing, termékkommunikáció, jogi szempontok, munkaszervezés stb. Kiegyensúlyozottan és helyesen sajátítsa el és alkalmazza az új ipari termékek fejlesztésére szolgáló bármely projektfolyamatban részt vevő különböző tudományágakhoz kapcsolódó ismereteket.
- CE5. Képes bármilyen tervezési problémához igazodó információkat, ötleteket, koncepciókat, megoldásokat közvetíteni a tudományág különböző látásmódjain keresztül. Ennek a kompetenciának az elérése lehetővé teszi, hogy a megszerzett készségeket és erőforrásokat hozzáigazítsa ahhoz, hogy másokkal kommunikálja a termékfejlesztési folyamat során felmerülő megoldásokat és tényezőket. A tervező szakembernek képesnek kell lennie arra, hogy hatékonyan kommunikálja a javaslataival kapcsolatos szempontokat.
- CE6. Tervezési problémák megközelítése és megoldása: a feltételek elemzése és a kritériumok meghatározása, a felhasználások és funkciók értékelése, az alternatív tervezési megoldások megtalálásának és értékelésének képessége. Ennek a kompetenciának az elérése lehetővé teszi a szükséges kutatások elvégzését az új termékek ipari tervezési és fejlesztési projektjeihez kapcsolódó adatok összegyűjtéséhez és értelmezéséhez.
- CE7. Legyen képes innovatív projekteket önállóan, professzionálisan és képzett módon vállalni és végrehajtani. Ennek a kompetenciának a megszerzése lehetővé teszi számunkra, hogy az innovációk keresésén keresztül önállóan vállaljuk professzionális és minősített projektek kidolgozását, magas fokú értékkel és differenciálással.
- CE8. Esztétikai és kreatív értékelési képesség. Innovációs képesség. Ennek a kompetenciának az elérése lehetővé teszi a tudományág tudásának alkalmazását és összekapcsolását, kreativitást és innovációt biztosítva a tervezett termékeknek.
- CE9. Kísérleti kapacitás. Ennek a kompetenciának a megszerzése lehetővé teszi, hogy komplex kontextusban ne adjunk tanult megoldásokat új problémákra, hanem a megszerzett készségek révén új problémákra új megoldásokkal kísérletezhessünk, egy szintén teljesen új kontextusban.
- CE10. Képes ipari termékek tervezésére. A tervezés módszertani és kulturális ismeretei. Ennek a kompetenciának a megszerzése lehetővé teszi számunkra, hogy vállaljuk az új termékek tervezésének kihívását, a megszerzett tudás alkalmazását, a tervezési folyamatokban rejlő autonóm módszertani és kulturális kapacitással.
- CE11. Tervezési és innovációs menedzsment kapacitás. Integráció az üzleti stratégiákba. Ennek a kompetenciának az elérése lehetővé teszi a szakmai tevékenység nyilvántartásba vételét abban az üzleti környezetben, amelyben azt folytatni fogják, mivel releváns a tevékenység integrálása a többi üzleti tevékenységgel, erős irányítási komponenssel. A design egyre inkább alapvető stratégiai eleme a cégeknek, a tervező szakembernek képesnek kell lennie tevékenységük integrálására és irányítására az üzleti dinamika ismeretében.
- CE12. Biztosítson a hallgató számára egy versenyképes és innovatív szakmai profilt, amely integrálja a legújabb tervezési kritériumokat, annak kommunikációját és alkalmazását. Ennek a kompetenciának az elérése lehetővé teszi a hallgató számára, hogy összekapcsolja a jó termékfejlesztés és annak piaci kommunikációjának fontosságát.
- CE13. Képes stratégiailag kommunikálni a termékekkel, mint az innováció és az értéknövelő tényező. Lehetővé teszi, hogy a hallgató elméleti és gyakorlati eszközöket kapjon a kreatív és kommunikációs készségek, valamint a stratégiai elemzési készségek fejlesztéséhez.
- CE14. Képes termékek, szolgáltatások és alkalmazások digitális médián keresztül történő kivetítésére. E kompetencia elérése lehetővé teszi a hallgató számára, hogy terméktervezési és -fejlesztési tevékenységét új digitális médiában regisztrálja.
Képtár
Karrierlehetőségek
foglalkoztatás
Karrier kilátások
A tervezői szakma gyakorlásának változatos és változatos lehetőségei vannak. Lehetőség van egyrészt szabadúszó tervezőként, saját stúdióval, másrészt egy cég részlegébe integrált tervezőként dolgozni.
A szakmai lehetőségek egyrészt a saját készségektől és képzettségtől, másrészt a felmerülő különböző lehetőségektől függenek.
A tervezés több cselekvési területet vagy szakterületet határozott meg, amelyek meghatározzák az Iskolában oktatott tudományos fokozatok tartalmát is.
Egyrészt az ipari vagy terméktervezés magában foglalja a bútorok, világítás, szállítás, játékok, készülékek, csomagolás, lábbeli stb.
A grafikai tervezés az üzenetek vizuális kommunikációjával foglalkozik. Tartalmazza a márkák, logók és plakátok tervezését, a cégek arculatának meghatározását, szerkesztői tervezést, csomagolást, illusztrációt, jelzéseket stb.
Az Iskolában a képzést meghatározó szakmai profil egy generalista tervező, aki az említettekhez hasonló változatos területeken képes projekteket megoldani, és ezért készen áll a szakma globálisabb és teljesebb jövőképének megvalósítására.
Az ipari formatervezés és termékfejlesztés mérnöki szakához kapcsolódó szakmák a következők:
- Termékek: ipari és stratégiai
- Ipari ágazatok: bútor, világítás, textil, kerámia, technológia, autóipar.
- Termékkommunikáció: grafikai tervezés és csomagolás.