Gazdasági és menedzsment alapképzés
University of Parma
Kulcs információ
Campus helye
Parma, Olaszország
Nyelvek
Olasz
Tanulmányi formátum
Összekevert, Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* https://en.unipr.it/studying/tuition-fees-and-scholarships-2020-2021
Bevezetés
A közgazdaságtan és menedzsment szak kurzus célja, hogy több profilt és alkalmazási területet követve tudást és ismereteket nyújtson hallgatóinak az üzleti menedzsment megértésében.
Tanterv
A program
Ez a kurzus a korábbiak, azaz Vállalatirányítás, Közgazdaságtan és Pénzügy, Közgazdaságtan és menedzsment és Közgazdaságtan és menedzsment átszervezése.
Ezért a Közgazdasági és Menedzsment szak mindenekelőtt a fent említett szakok teljes örököse. A közgazdaságtan egyes területein, a többi szakon a továbbtanulás konkrét lehetőségei meghatározott tantervek aktiválásával újulnak meg.
A hallgatóknak a második évfolyamon való beiratkozáskor ki kell választaniuk azt a tantervet, amelyen részt szeretnének venni, az alábbiak szerint:
- A Vállalkozásgazdaságtan (olasz mozaikszóból CLEA) tantervének célja, hogy hallgatóit és végzettjeit olyan szakemberekké nevelje és képezze, akik speciális ismeretekkel rendelkeznek az üzletvezetésben, különösen a menedzsment és az IKT-rendszerek terén.
- A közgazdaságtan és pénzügy tanterv (a CLEF olasz mozaikszóból) célja, hogy hallgatóit és diplomásait oktassa és képezze mindazon speciális készségekre, amelyek a pénzügyi brókerezésben és piacokon tevékenykedő vállalkozások és vállalatok irányításához szükségesek, valamint a más üzleti szektorok vállalatait irányítani.
- A Közgazdaságtan és nemzetköziesítés tanterv (olasz rövidítéséből CLEI) célja, hogy hallgatói és végzett hallgatói számára olyan kompetenciákat és fogalmakat biztosítson, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy multinacionális vállalatokban, import-export tevékenységet folytató vállalkozásokban, valamint nemzetközi szervezetekben működjenek.
- A közgazdasági és marketing tanterv (a CLEM olasz rövidítéséből) olyan ismereteket kíván adni hallgatóinak és végzett hallgatóinak, amelyek lehetővé teszik számukra az üzleti és piaci politikák megértését, elemzését és irányítását, az állami és magánszervezetek, valamint az ipari, kereskedelmi és szolgáltatási politikákat. szabadpiaci körülmények között működő székhelyű vállalkozások végzik.
- A közgazdaságtan és új digitális technológiák (CLED, olasz betűszóból) tananyaga olyan ismereteket és kompetenciákat ad hallgatóinak és végzett hallgatóinak, amelyek hasznosak a legfejlettebb digitális technológiák kiaknázásához azokon a területeken és területeken, amelyeket a CLEM Course javasol, és interdiszciplinárisnak bizonyul.
Double Degree opciók
A Közgazdasági és Menedzsment Kurzus kettős diplomát kínál hallgatói számára, amelyet a Bochumi Alkalmazott Tudományok Egyetemével (Németország) együttműködve hajtanak végre.
Belépők
Képtár
A program eredménye
Mi várható az érettségi után
A CLEF-tantervben végzettek - a következő konkrét szakmai eredményeket érhetik el: üzleti adminisztráció vállalatoknál, üzleti tanácsadás rendes és rendkívüli vállalati működésben egyaránt; operatív szerepek import-export vállalkozásoknál, multinacionális vállalatoknál vagy nemzetközi szervezeteknél; a pénzügyi intézményekben vagy az ipari és kereskedelmi vállalkozások pénzügyi irányításában betöltött operatív szerepkörök, valamint a menedzsmentben betöltött operatív szerepkörök.
A CLEI tantervben végzettek - az alábbi specifikus szakmai eredményeket érhetik el: operatív és vezetői szerepek szolgáltatási alapú vállalatoknál, import-export tevékenységet folytató vállalkozásoknál, multinacionális vagy nemzetközi szervezeteknél, valamint operatív és vezetői szerepek kutatóintézetekben.
A CLAM tantervben végzettek - marketing, értékesítés, kereskedelmi és logisztikai területeken felelős pozíciókat érhetnek el minden olyan vállalkozásban, amely termelési, ellátási és szolgáltatási tevékenységet folytat. A kurzus során felhalmozott multidiszciplináris bázis diplomások szintén elősegíthetik szakmai fejlődésüket a felelős pozíciók felé. További releváns pozíciók a reklámcégek, kutatóintézetek és tanácsadó cégek.
Konkrét példák a CLAM tantervben végzettek szakmai eredményeire – a következők lehetnek: operatív szerepek import-exportban tevékenykedő vállalatoknál, multinacionális vállalatoknál vagy nemzetközi szervezeteknél, stratégiai és operatív szerepkörök a fogyasztói marketingben és kereskedelmi marketingben, operatív szerepek a vásárlásban , értékesítés és logisztika, valamint a vállalatok belső és külső kommunikációs tevékenységeinek tervezésében és lebonyolításában, valamint az értékesítési és marketing csatornák kiválasztásában.
A CLED tantervben végzettek - képesek alkalmazni az információs és kommunikációs technológia területén a legújabb vívmányokat, interdiszciplináris elemeket alkalmazva a közgazdaságtanban és menedzsmentben megszerezhető kompetenciáikban, maximálisan kihasználva a CLED tanterv alapjait. , mindenekelőtt a következő területeken: innováció a digitális korszakban, a marketing és az e-kereskedelem új megközelítései a digitális gazdasággal kapcsolatban, big data, digitális számvitel és új banki modellek.