Divatmarketing hallgató
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kulcs információ
Campus helye
Florence, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 18 200 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
16 Oct 2024
* beiratkozási díj 2.500 € + tanfolyam díja 14.700 €
Bevezetés
A divatiparban marketinggel foglalkozók mélyen megértik a rendszert, a folyamatokat, a módszereket és az anyagokat. Tudják, hogyan kell olvasni az ipart és a piacot, és képességeiket felhasználva fontos kapcsolódási pontokká válnak a vállalat és a cél között.
A divatmarketing alapképzés az innovatív stratégiai marketing és kommunikációs projekt felépítéséhez szükséges kulturális kérdésekkel, technikákkal és módszertanokkal foglalkozik, különös tekintettel a digitális világra, a közösségi médiára, valamint az etika és a fenntarthatóság kihívásaira. Az oktatás nagy része a marketing témájával foglalkozik, amelyet mind a márka, mind a termék kommunikációs eszközeként, valamint a piaci logikában alkalmazott tanulmányi fegyelemként szánnak.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az IED Network 182 ösztöndíjat kínál Olaszországban és Spanyolországban tartott egyetemi kurzusaihoz.
Az IED Italia és az Accademia di Belle Arti Aldo Galli 152 ösztöndíjat kínál Milánóban, Cagliariban, Firenzében, Rómában, Torinóban és a comói Accademia di Belle Arti Aldo Galliban tartott kurzusokra. Jelentkezési határidő 2022. május 5.
Az IED Spain 30 ösztöndíjat kínál Madridban, Barcelonában és Bilbaóban tartott tanfolyamokra.
Jelentkezési határidő 2022. április 5
Sok szerencsét.
Tanterv
Módszertan és szerkezet
A tanulmányút célja elmagyarázni, hogyan kell olvasni a divatot, megértve az összes elemet kulturális, történelmi és társadalmi jelein keresztül, kiterjesztve jelentését a piacon az elemzéssel, pozícionálással, terjesztéssel, identitással, márkával és fogyasztóval kapcsolatban. a web és az új média tipikus kommunikációs módszerei és nyelvei mellett a trendek és a stílusfejlődés.
A hároméves tanfolyam során az oktatás a marketing kvalitatív és kvantitatív megközelítését támogatja, amelyet a márka és a termék elbeszélésének és kommunikációjának eszközeként, valamint a piaci logikában alkalmazott tanulmányi és mérési fegyelemként szánnak. Az olyan konkrét fogalmak és eszközök, mint a piackutatás és -elemzés, üzleti tervek, költségvetés-tervezés, relációs és vírusos marketing, fogyasztói pszichológia és márkaelemzések segítenek megérteni a divatot mint trendek és igények rendszerét, és javaslatot tenni a termékre, a fogyasztóra és az ágazatra. elemzés.
A tanfolyam célja a szükséges készségek és a divatrendszer és kultúrája kihívásainak és összetettségének korszerű megközelítésének fejlesztése, reagálva az autonómia és a kritikus hozzáállás, az innováció és a minőség igényeire, összekapcsolva az organikus tervezéssel és teljes marketing tervet.
Rangsorok
Az IED támogató környezet és együttműködési kapcsolat kialakítására törekszik a partnerekkel. Ez az oka annak, hogy az IED biztosítja a szükséges eszközöket, hogy támogassa a leendő hallgatókat a lehetőségek feltárásában, a megalapozott döntések meghozatalában és a jövőjük megtervezésében. Az innovatív módszertannak és az IED hallgatók szakmai sikerének köszönhetően az IED közvetlenül működő országok – Olaszország, Spanyolország és Brazília – oktatási és kutatási minisztériumai hivatalosan is akkreditálták az IED alap- és mesterképzések többségét.
Az IED egy 100%-ban olasz DNS-sel rendelkező nemzetközi oktatási hálózat. Az IED több mint 50 éve működik a képzés és a kutatás területén, a kreatív iparágak tervezése, divat, vizuális művészet, kommunikáció és menedzsment területén. Az IED küldetése, hogy a fiatal tehetségeknek alapos – elméleti és gyakorlati – képzést kínáljon, és átadja nekik a „tervezési tudást és gondolkodásmódot”, amely karrierjük kulcsfontosságú sikertényezője lesz.
Az IED filozófiája szerint a kultúrák közötti interakció kreativitást generál, amely innovációvá válik: odafigyelünk a gondolkodásunkban, kommunikációnkban, építkezésünkben végbemenő folyamatos változásokra. Éppen ezért az IED oktatás lehetőséget ad egy tudatosabb jövő felé. Az IED sokkal több, mint egy iskola: az innováció iránti megingathatatlan elkötelezettségének köszönhetően ez az az olvasztótégely, ahol a professzionalizmus új generációi folyamatosan kibontakoznak. Az IED a találkozások, tapasztalatok, emberek és kultúrák igazán egyedi hálózatát alkotja. Diákjainkban kialakul az összetartozás mély érzése, és az innovációra, valamint az erőforrások, ötletek és kapcsolatok megosztására irányuló törekvésük szorosan összefüggő öregdiák közösséget alakít ki.
A program eredménye
Kontextus – A divatkommunikáció azt jelenti, hogy képesek vagyunk integrált kommunikációs stratégiák tervezésére és menedzselésére, reklámkampányok felállítására, a médiával és a szektor másik szereplőjével való kapcsolat koordinálására, rendezvények és show-k szervezésére, a közönségkapcsolatok gondozására, de mindenekelőtt bevezetési tervek kidolgozására. termékek, tervezők és divatmárkák.
Módszertan és felépítés – A tanösvény célja, hogy elmagyarázza, hogyan kell olvasni a divatot, megértve az összes elemet kulturális, történelmi és társadalmi jelein keresztül, jelentésének kiterjesztését a piacon az elemzés, pozicionálás, disztribúció, identitás, márka vonatkozásában. a web és az új médiára jellemző kommunikációs módszerek és nyelvek, trendek és stílusfejlődések mellett.
A hároméves tanfolyam során a tanítás támogatja a marketing kvalitatív és mennyiségi megközelítését, amelynek célja a márka és a termék elbeszélésének és kommunikációjának eszközeként, valamint a piaci logikában alkalmazott tanulmányi és mérési tudományágként való felhasználása. Különleges fogalmak és eszközök, például piaci kutatás és elemzés, üzleti tervek, költségvetés-tervezés, relációs és vírusos marketing, fogyasztói pszichológia és márkaelemzés segítik a divat mint a trendek és igények rendszerének megértését, valamint egy termék-, fogyasztói és ágazati elemzés javaslatát. .
A tanfolyam célja a szükséges készségek és kortárs megközelítés fejlesztése a divatrendszer és kultúrája kihívásainak és komplexitásainak, az autonómia és a kritikus hozzáállás, az innováció és a minőség igényeire reagálva, organikus és teljes marketing terv.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
- Márka- és kommunikációs szakember
- Kereskedelmi szakember
- Termék menedzser
- Divatvásárló
- Kiskereskedelmi és bolti szakember
- Digitális koordinátor.