BA (Hons) Reklám és Tervezés
AAS College
Kulcs információ
Campus helye
Thessaloniki, Görögország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 6 800 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
„A reklám az a képesség, hogy érzékeljünk, értelmezhessünk… hogy a vállalkozás szívét harapják a típusra, papírra és tintára” Leo Burnett
A kurzus felkészíti a tanulókat a kreatív reklám karrierjére, és ösztönzi a kreatív gondolkodást is.
A reklámügynökök és a tudományos elméleti szakemberek csoportja által tanított diákok kortárs tudással rendelkeznek, hogy megérthessék a reklámipar minden szintjének elméleti és gyakorlati aspektusait a tervezéstől a kreatív teljesítményig és a bemutatóig.
A tanulmányokat kontextuális tanulmányok alátámasztják - tervezési elmélet és az iparág élő rövid ismertetője, valamint a hallgatói versenybe való belépés, a hallgatók saját kezdeményezésű rövidnadrágjainak egyéni tanulmánya mellett. Nagyon sokféle média, például nyomtatás, TV, ambient, gerilla, web, vírusos és közösségi hálózatok, például Twitter és Facebook kihívásai vannak.
Az első évben a kurzus ötletek / koncepciógenerációs projektekkel kezdődik, a szemeszter végén pedig konkrét reklámtájékoztatók kerülnek bemutatásra. A félévben két projekt bővült a tipográfia, az elrendezés és a számítógépes ismeretek közé.
A második évben a diákok megértik, hogy az „ötlet” király, és a hangsúly a megfelelő reklámstratégiák kialakítására irányul, amelyek ezeknek az ötleteknek az alapját képezik. A reklámírás és a grafikai tervezés a tanítás jelentős részét képezi. A diákoknak lehetőségük van fényképészeti, video- és hangszerelési készségek megszerzésére is.
A reklám, és mindig is volt az egyik legdinamikusabb és legizgalmasabb karrier kreatív diák, és az új média, mint például az internet, robbanásában az iparág tehetséges és elkötelezett embereket igényel, mint soha.
Belépési követelmények
- Diploma és átirat a középiskolából
- A hallgató angol nyelvű képességének igazolása (IELTS 6.0 vagy azzal egyenértékű). Ha a korábbi oktatás angol nyelven zajlott, nincs szükség vizsgára, csak igazolással, ahol ezt megerősítik
- Portfolio
- Útlevél
- AAS pályázati űrlap
A tanfolyam áttekintése
1. év
- Bevezetés az 1. és 2. reklámba
- Bevezetés a digitális képalkotásba
- Vizuális kommunikáció
- Tervezési elmélet 1
- Bevezetés a Motion Graphics programba
2. év
- Integrált kampányok
- Márkaépítés és identitás
- A könyv
- Grafikus kommunikáció
- Tervezési elmélet 2
- Mozgó grafika 2
3. év
- Kreatív csapat kampányok
- Tervezési kutatási projekt
- A könyv
- Végső nagyprojekt
Fontos dátumok és információk
- Időtartam: 36 hónap (3 év)
- Oktatási forma: tanított
- Oktatási változatok: teljes munkaidőben
- Nyelv: angol
- Jelentkezési határidő: 2020. július 20 .
- Tanfolyamok kezdő dátuma: 2020. szeptember 28 .
- Díj testület: University of Sunderland - Egyesült Királyság
- British Degree: Bachelor of Arts tisztelettel
Belépők
Tanterv
A reklámügynökök és a tudományos elméleti szakemberek csoportja által tanított diákok kortárs tudással rendelkeznek, hogy megérthessék a reklámipar minden szintjének elméleti és gyakorlati aspektusait a tervezéstől a kreatív teljesítményig és a bemutatóig.
A tanulmányokat kontextuális tanulmányok támasztják alá – dizájnelmélet és az iparág élő rövidfilmjei, valamint a hallgatói versenyre való nevezés, valamint a hallgatók saját kezdeményezésű rövidnadrágjainak egyéni tanulmányozása. A médiák széles skáláján állnak kihívás elé, mint például a nyomtatott, a TV, az ambient, a gerilla, a web, a vírus és a közösségi hálózatok, például a Twitter és a Facebook.
Az első évben a kurzus egy ötlet/koncepciógeneráló projekt programmal kezdődik, az első félév vége felé konkrét hirdetési tájékoztatók kerülnek bevezetésre. A félévben két projekt bővült a tipográfiával, az elrendezéssel és a számítógépes ismeretekkel.
A második évben a hallgatók megértik, hogy az „ötlet” a király, és a hangsúly áthelyeződik a hangos hirdetési stratégiák kidolgozására, amelyek az ötletek alapját képezik. Az oktatás jelentős részét képezi a szövegírás és a reklámgrafikai tervezés. A hallgatóknak lehetőségük van fotó-, videó- és hangvágási ismeretek elsajátítására is.
A reklám, és mindig is volt az egyik legdinamikusabb és legizgalmasabb karrier kreatív diák, és az új média, mint például az internet, robbanásában az iparág tehetséges és elkötelezett embereket igényel, mint soha.
A tanfolyam áttekintése
1. év
- Bevezetés az 1. és 2. reklámba
- Bevezetés a digitális képalkotásba
- Vizuális kommunikáció
- Tervezési elmélet 1
- Bevezetés a Motion Graphics programba
2. év
- Integrált kampányok
- Márkaépítés és identitás
- A könyv
- Tapasztalja meg a kreatív iparágakat
- Tervezési elmélet 2
- Mozgó grafika 2
3. év
- Kreatív csapat kampányok
- Tervezési kutatási projekt
- A könyv
- Végső nagyprojekt
Fontos dátumok és információk
- Időtartam: 36 hónap (3 év)
- Oktatási forma: tanított
- Iskolai végzettség: nappali tagozat
- Angol nyelv
- Jelentkezési határidő: 2024. június 30
- A foglalkozások kezdési időpontja: 2024.10.07
- Díjátadó szervezet: Sunderlandi Egyetem – Egyesült Királyság
- Brit diploma: Bachelor of Arts with Honor
Képtár
Karrierlehetőségek
A kurzus felkészíti a tanulókat a kreatív reklám karrierjére, és ösztönzi a kreatív gondolkodást is.