Alapképzés a nukleáris tudományok és mérnökök területén
North China Electric Power University (NCEPU)
Kulcs információ
Campus helye
Changping District, Kína
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
Bevezetés
Az Nukleáris Tudományok és Mérnöki Főiskola (SNSE) az North China Electric Power University (NCEPU) tudományterületei alapján jött létre, amelynek célja az „atomenergia közép- és hosszú távú fejlesztési tervével” kapcsolatos nemzeti politika végrehajtása. Ez az iskola az oktatási rendszer alapvető alkotóeleme, a „nagy elektromos energia” funkciókkal, amely az új típusú energiával kapcsolatos tantárgyakra helyezi a hangsúlyt.
Az SNSE 2007-ben alakult. Két tartományi és minisztériumi kulcslaboratóriummal (Pekingi Nukleáris Energetikai Passzív Biztonsági Technológia Laboratórium és Nukleáris Energiaügyi Szoftverek Állami Energia Kulcsa Laboratóriuma) az SNSE-nek joga van doktori fokozatot adni a második szintű tudományágban Nukleáris Energia és Energetika és mesterfokozat az első szintű tudományágban Nukleáris Tudomány és Technológia. Az iskola rendelkezik a nukleáris energetika teljes körű virtuális szimulációjával foglalkozó országos kísérleti oktatóközponttal és az atomenergetika gyakorlati oktatásának nemzeti bázisával. Az első szintű „Nukleáris tudomány és technológia” tantárgy a 9. helyet szerezte meg a kínai fegyelmi rangsorban.
Az SNSE egyetemi programjai között szerepel a nukleáris mérnöki és technológiai, valamint a sugárvédelmi és a nukleáris biztonság. A nukleáris mérnöki és technológiai programot, amely 2004-től felvette a hallgatókat, 2008-ban a Nemzeti Jellegzetes Fegyelem Fejlesztési Központ harmadik tételének, 2010-ben pedig a Nemzeti Kiemelkedő Mérnökök Tervének első szakaszos kísérleti szakai közé sorolták. 2012-ben a program az országos egyetemi oktatási minőség és oktatási reform projekt átfogó reformjának bemutató helyeként került felsorolásra. A campuson belüli kísérletek, a szimulációs gyakorlat és a campuson kívüli gyakorlat alapján az iskola megmutatta az elméleti alapokra, a gyakorlatra és a szakmai készségekre való hangsúlyozás tehetséggondozó sajátosságait.