Általános iskolai alapképzés

Általános információk

Program leírás

misszió

Mi vagyunk a Galileo Egyetem akadémiai egysége, amely felelős a tanárok képzéséért a kezdeti, az elsődleges, az elsődleges, a középfokú és az egyetemi szinten; oktatási pszichológusok, tervezők és adminisztrátorok olyan környezetben, amely elősegíti az egyetemi kiválóság állandó keresését.

kilátás

A Kar által kínált diplomások, technikusok, tanárok, főiskolai diplomák, mesterképzések és doktori fokozatok azok számára készültek, akik kutatást és új ismereteket generálnak, amelyek hozzájárulnak a népesség fejlődéséhez és jólétéhez.

célkitűzés

A guatemalai tanárok pedagógiai gyakorlatának javítása. Csökkentse az elsődleges és középfokú tanulók lemorzsolódási, ismétlődési és nem promóciós arányait. A fogyatékkal élők társadalmi beilleszkedésének folyamatainak megkönnyítése. Hozzájárul a tudományos kutatáshoz, hogy megoldásokat találjanak a fogyatékossághoz kapcsolódó speciális oktatási igények kielégítésére.

115854_photo-1503676260728-1c00da094a0b.jpgElement5 Digital / Unsplash

Pensum

első évben

1. ciklus
  • Megértési technikák és verbális kifejezés
  • Tanítási gyakorlat I
  • Matematika I
  • Gyermekpedagógia
  • Gyermekpszichológia
  • Olvasó és író műhely
    • Az óvodáskorú gyermek növekedése, fejlődése és korai stimulálása
    • Bevezetés a szisztémás gondolkodásba
    • A matematikai logikai gondolkodás fejlesztése
    • Konstruktivista tanulási stratégiák
    • Tanítási gyakorlat II
    • Szoftvercsomagok kezelése I

második évben

3. ciklus
  • Didaktikus művészet
  • Oktatási technológia
  • Szisztematikus gondolkodás
  • Tanítási gyakorlat III
  • A guatemalai történelem
  • Táplálkozás és egészség
    • A nyelv tanulása, az olvasás, az írás és a didaktika
    • A társadalomtudományok didaktikája a gyermekek oktatásában
    • Tánc és színház
    • Tanítási gyakorlat IV
    • Gyermek irodalom
    • Az előzetes gyermek pszichopatológiája

Harmadik év

5. ciklus
  • A természeti környezet és didaktikai ismerete
  • Tanítási gyakorlat V
  • Iskolai teljesítményértékelés
  • Oktatási tervezés
  • Pszichopedagógiai tesztek
  • A tudás és a tanulás elmélete
    • A matematika és a fizika tanításának módszertana a gyermekek oktatásában
    • Oktatási filozófia
    • Statisztika I
    • Kutatási módszertan
    • Művészeti projektek
    • Szeminárium a tanítási gyakorlat számára

Negyedik év

7. ciklus
  • A gyermekek oktatásának biológiai alapjai
  • Pszichomotoros alapok és a tanulás érzékelése
  • Oktatási értékelés
  • Oktatás kompetenciák szerint
  • Kommunikáció és szakmai etika
  • A speciális igényű gyermekek pszichológiája
    • Gyermekközpontok adminisztrációja
    • Emberi erőforrás adminisztráció I
    • Pszichológiai és pedagógiai tendenciák az iskola előtti oktatásban
    • Menedzsment és oktatási minőség
    • Oktatási kutatás I
    • Statisztika II

Ötödik év

9. ciklus
  • Tantervtervezés
  • Iskolai felügyelet, felügyelet és értékelés
  • Tanítási stratégiák
  • Az oktatás története
  • A mûvészet mint tanulási eszköz
  • Gazdaságpolitika a kezdeti, az elsődleges és az alapfokú oktatásban
    • A környezet védelme
    • Multikulturális oktatás
    • Pedagógiai orientáció
    • Adler gondolkodás
    • Szoftvercsomagok kezelése II
    • Szeminárium a korai és az iskola előtti oktatás oktatási problémáiról

Hatodik év

11. ciklus
  • Általános ismeretek más nyelven
  • Érettségi munka

115855_pexels-photo-1720186.jpegPragyan Bezbaruah / Pexels

követelmények

  • Vigye az elhelyezési vizsgát.
  • A közepes szintű cím mindkét oldalának olvasható fénymásolata, amelyet közjegyző hitelesít.
  • A DPI személyes azonosító okmányának olvasható fénymásolata az Egyetem által előírt és közjegyző által hitelesített szabvány szerint.
  • A középszintű minősítések egyszerű fénymásolata.
  • Az Egyetem ideiglenesen elismeri azt a személyt, aki nem mutatja be az egyes akadémiai szintek regisztrációs követelményeit, ugyanazzal a tudással, hogy nem jogosult bizonyítványokra, tanfolyamokra, oklevelekre vagy magánvizsgákra, amennyiben nincs teljesítette a fent említett követelményeket.

Érettségi követelmények

A diplomát a főiskolai végzettség megszerzéséhez:

  • Nyújtson be egy engedéllyel rendelkező intézmény által kiadott nyelvtanulmány (angol, francia, német vagy maja nyelv) 3 bimestre vonatkozó igazolását.
  • A szakterület magánszemélyes vizsgálata.
  • Készítsen érettségi munkát (tézis).

Belépési profil

Beléphetnek az alapfokú oktatás alapképzésébe, a Párvulos tanáraiba, a tudományok és a betűk főiskoláiba, az alapfokú végzettséggel, az alapfokú oktatás tanáraival, az otthoni tanárokkal.

Graduate Profil

A Galileo Egyetemen diplomázott oktatási szakemberek a szakterületükön szilárd felépítéssel rendelkeznek, a strukturált és szisztematikus megközelítésre összpontosítva, képesek legyenek szembenézni az oktatás által a tudáson és a gyermekek sajátos szellemi képességein alapuló kihívásokkal. , serdülők és felnőttek, széles körű ismeretekkel rendelkeznek az oktatás igazgatásáról és a tanítás tartalmáról, amelyet a középiskolában kell dolgozni. Megfelelően használja a technológiai és kutatási technikákat, érdekli az etikai, erkölcsi és polgári értékek tanulása és gyakorlása.

Utoljára frissítve May 2019

Az iskoláról

Universidad Galileo es una entidad educativa superior, producto de 40 años de labor y esfuerzo constante de un selecto grupo de profesionales encabezado por el Doctor Eduardo Suger Cofiño, Ph.D., fund ... Tovább

Universidad Galileo es una entidad educativa superior, producto de 40 años de labor y esfuerzo constante de un selecto grupo de profesionales encabezado por el Doctor Eduardo Suger Cofiño, Ph.D., fundador y Rector, quien ha logrado conformar una propuesta educativa completamente diferente a la tradicional y que es impulsadora por un lema muy claro: “Educar es cambiar visiones y transformar vidas.” Kevesebb